iPhone ve iPad için böbreğini sattı

iPhone ve iPad için böbreğini sattı

17 yaşındaki bir genç, iPhone veiPad alabilmek için böbreklerinden birini sattı.

2012.04.07 13:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
iPhone ve iPad için böbreğini sattı

Dava, Çin'de özellikle gençler arasında artan tüketim eğiliminin olumsuz etkilerine karşı yeterli koruma önlemleri alınmaması tartışmalarını da beraberinde getirdi.

BÖBREK İÇİN 35 BİN DOALR ALDI ÖĞRENCİYE 3 BİN 500 DOLAR VERDİ
Çengcu kenti savcıları, sanıkları 17 yaşındaki bir lise öğrencisinin böbreğini alarak kasıtlı zarar vermekle suçladı.

Sanıklar arasında bir cerrah, hastane görevlisi ve organ simsarlarının bulunduğu kaydedildi.

Simsarlardan birinin böbrek için 35 bin dolar aldığı, öğrenciye ise 3500 dolar verdiği bildirildi.

Olayın, gencin ailesinin iPhone ve iPad'i nasıl aldığını sorgulaması üzerine açığa çıktığı ifade edildi.

Çin'de 1,5 milyon kişinin organ nakline ihtiyacı olduğu, ancak her yıl sadece 10 bin nakil yapılabildiği, bu durumun da yasa dışıorgan ticaretini artırdığı belirtiliyor.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2012.04.07 13:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A