iPhone hala toplama çıkarma yapamıyor!

iPhone hala toplama çıkarma yapamıyor!

Apple iOS 11'i geçtiğimiz haftalarda yayınlanmıştı. Ancak milyonlarca kullanıcının beğenisine sunulan iOS 11 için şikayetler bir süredir sıklıkla dile getiriliyordu. Apple'ın yeni güncellemesi hala tüm sorunları çözebilmiş değil.

2017.11.01 11:01 - Son Güncellenme: 2017.11.01 11:02 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
iPhone hala toplama çıkarma yapamıyor!

Apple'ın yeni mobil işletim sistemi iOS 11 iPhone ve iPad kullanıcılarının beğenisine 19 Eylül'de sunulmuştu.

Ancak milyonlarca kullanıcının beğenisine sunulan iOS 11 için şikayetler bir süredir sıklıkla dile getiriliyordu.

iOS 11 sürümünde yaşanan sorunlar sonrasında elini çabuk tutan Apple, iOS 11.2 için test sürecine başladı. Ancak şu anda beta aşamasında olan yeni iOS hala çok basit bir sorunu tüm iPhone kullanıcıları için çözebilmiş değil

Yeni iOS ile birlikte gelen hesap makinesi sorunu geçtiğimiz haftalarda özellikle sosyal medyada sıkça eleştirilmişti. 

Yeni güncelleme sonrası hala bazı kullanıcılar hesap makinesi uygulamasında 1+2+3 işlemini yaptıklarında 23 sonucu ile karşılaşıyor

iOS 11 ile birlikte gelen sorunların başında Home tuşu gecikmesi bulunuyordu.

Yeni iOS'u performans testine sokan teknoloji siteleri iOS 11 yüklü iPhone'larda home tuşunun eski sürümlere oranla daha geç tepki verdiğini saptadı.

Ancak bu iOS 11 ile ilgili dile getirilen ilk sorun değil.

Bu hatalardan bir tanesi de iOS 11 içerisinde yüklü olarak gelen Hesap Makinesi uygulamasında ortaya çıktı.

Örneğin 1+2+3 toplamasınıyaptığınız zaman uygulama sonuç olarak 24'ü gösteriyor.

Söz konusu hatanın kaynağı olarak hesap makinesi animasyonu gösteriliyor.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2017.11.01 11:01 - Son Güncellenme: 2017.11.01 11:02 - HABER MERKEZİ
A