'İpekböceği'ne otomobil çarptı
BURSA'da kent içi ulaşımda kullanılmaya başlanan 'İpekböceği' adı verilen Türkiye'nin ilk yerli tramvayına otomobil çarptı. Kazada, tramvay ve otomobilde hasar meydana geldi.
2013.12.12 12:19 - Son Güncellenme: 2013.12.12 12:20 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:23
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da İpekböceğine araba çarptı
Kaza, dün gece merkez Osmangazi İlçesi Uluyol Caddesi'nde meydana geldi. Gemlik İlçesi'nden hasta eşini getiren Mehmet Altan yönetimindeki 34 JAT 23 plakalı otomobil, kırmızı ışıkta geçerek, hareket halindeki tramvaya çarptı. Kazada, tramvayın sol alt bölümü ile otomobilin ön kısmı hasar gördü. Gemlik'te oturduğunu hasta eşini hastaneye getirdiğini söyleyen sürücü Mehmet Altan, "Önümde araçlar vardı geçeceğimi düşündüm ama birden tramvaya çarptım" dedi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.