'İpekböceği'ne otomobil çarptı

'İpekböceği'ne otomobil çarptı

BURSA'da kent içi ulaşımda kullanılmaya başlanan 'İpekböceği' adı verilen Türkiye'nin ilk yerli tramvayına otomobil çarptı. Kazada, tramvay ve otomobilde hasar meydana geldi.

2013.12.12 12:19 - Son Güncellenme: 2013.12.12 12:20 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
'İpekböceği'ne otomobil çarptı
01:23 Bursa'da İpekböceğine araba çarptı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da İpekböceğine araba çarptı

 

Kaza, dün gece merkez Osmangazi İlçesi Uluyol Caddesi'nde meydana geldi. Gemlik İlçesi'nden hasta eşini getiren Mehmet Altan yönetimindeki 34 JAT 23 plakalı otomobil, kırmızı ışıkta geçerek, hareket halindeki tramvaya çarptı. Kazada, tramvayın sol alt bölümü ile otomobilin ön kısmı hasar gördü. Gemlik'te oturduğunu hasta eşini hastaneye getirdiğini söyleyen sürücü Mehmet Altan, "Önümde araçlar vardı geçeceğimi düşündüm ama birden tramvaya çarptım" dedi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.12 12:19 - Son Güncellenme: 2013.12.12 12:20 - HABER MERKEZİ
A