iOS 7'nin beta sürümü rekor kırdı!
iOS 7, iOS 6 betanın rakamlarını çoktan geride bıraktı.
2013.07.04 14:17 - Son Güncellenme: 2013.07.04 14:18 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
iOS 7'nin betasına ilgi büyük oldu. Apple'ın geçtiğimiz geliştiriciler toplantısında duyurduğu ve ardından iki tane beta sürümünü indirilmeye sunduğu iOS 7 işletim sistemi, geçtiğimiz yıl benzer dönemde indirilmeye sunulan iOS 6'nın betasıyla mukayese edildiğinde, ondan iki katı daha fazla indirilmiş.
Mobil web optimizasyon firması Onswipe'ın verilerine göre, 1 Temmuz itibarıyla iPad'lerden sitelere yapılan ziyaretlerin %28'lik kısmı, iOS 7 beta işletim sistemini kullanmış. 17 Haziran itibarıyla ise, iPhone'ların %77'lik kısmı yeni işletim sistemiyle web ziyaretleri gerçekleştirmiş.
Geçtiğimiz yıla baktığımızda, aynı dönemde iPad'lerin yeni sistemin betasına geçiş oranı %19'du. Ay sonuna doğru, 25 Haziran'da da %38'lik bir dilim elde edilmişti.
Kısaca toparlamak gerekirse; iOS 7 kullanan hesaplar, Onswipe tarafından optimize edilen sitelerin trafiğinde %46'lık dilime sahip. iOS 6 ise, geçtiğimiz yıl aynı dönemde %25'i görebilmişti.
Söylenenlere göre Apple, 8 Temmuz tarihinde iOS 7'nin üçüncü betasını da kullanıcıların beğenisine sunabilir. Şimdiye kadar görülmüş en radikal değişiklikleri bünyesinde barındıran iOS 7, sade ve kullanışlı yapısıyla ilk etapta kullanıcıların beğenisini toplamayı bildi.