iOS 7'de ilk hata bulundu

iOS 7'de ilk hata bulundu

Apple'ın yeni işletim sistemi iOS 7'nin dün kullanıcılar tarafından indirilmeye başlanmasının ardından ilk önemli hata bulundu. Hata Kanarya Adaları'nda görev yapmakta olan bir asker tarafından keşfedildi.

2013.09.21 10:39 - Son Güncellenme: 2013.09.21 10:43 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
iOS 7'de ilk hata bulundu


 

Apple tarafından da kabul edilen hatada kullanıcılar ekran kilidini açmadan fotoğraf galerisine ulaşabiliyor ve fotoğraf paylaşabiliyor.

Ekran kilidini açmadan galeriye ulaşmak için yeni eklenen denetim merkezi kullanılıyor.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2013.09.21 10:39 - Son Güncellenme: 2013.09.21 10:43 - HABER MERKEZİ
A