iOS 7'de ilk hata bulundu
Apple'ın yeni işletim sistemi iOS 7'nin dün kullanıcılar tarafından indirilmeye başlanmasının ardından ilk önemli hata bulundu. Hata Kanarya Adaları'nda görev yapmakta olan bir asker tarafından keşfedildi.
2013.09.21 10:39 - Son Güncellenme: 2013.09.21 10:43 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
Apple tarafından da kabul edilen hatada kullanıcılar ekran kilidini açmadan fotoğraf galerisine ulaşabiliyor ve fotoğraf paylaşabiliyor.
Ekran kilidini açmadan galeriye ulaşmak için yeni eklenen denetim merkezi kullanılıyor.