İnternet vergisine çok kızdılar!
Macaristan'ın başkenti Budapeşte'de, protesto gösterisi düzenlendi. Ekonomi bakanlığı önünde toplanan 10 binden fazla kişi, hükümetin internet veri transferlerini vergilendirme planını protesto etti. Katılımcılar yanlarında getirdikleri elektronik cihazları bakanlığın kapısına fırlattı.
2014.10.27 08:47 - Son Güncellenme: 2014.10.27 08:47 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Viktor Orban hükümetinin, 2015'te parlamento onayına sunmayı planladığı yasa taslağı, internet servis sağlayıcılarından gigabayt başına yaklaşık 1,5 lira vergi kesilmesini öngörüyor. Ek verginin anti demokratik bir karar olduğu görüşündeki göstericiler, hükümete ultimatom verdi.
Göstericiler, 48 saat işinde vergi mevzuatında değişiklik yapılmadığı takdirde yeni eylemler düzenleyeceklerini açıkladılar.