İnşaatın altından mağara çıktı

İnşaatın altından mağara çıktı

GAZİANTEP'te, belediye tarafından kamulaştırılarak yıkılan alanda yağışların ardından çökme meydana geldi. Çöken alanda ortaya çıkan mağara ise toprak doldurularak kapatıldı.

2013.12.31 15:23 - Son Güncellenme: 2013.12.31 15:24 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İnşaatın altından mağara çıktı

 

Gaziantep'in merkez Şahinbey Belediyesi kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında Nuri Pazarbaşı Mahallesi'ndeki evleri kamulaştırarak yıktı. TOKİ konutlarının inşa edildiği bölgede yapımı süren bir camiye 20 metre uzaklıkta aşırı yağışlar sonrası çökme oluştu. 32 metrelik alanda oluşan çökme sonrası ortaya mağara çıktı. Eskiden mağaraların bulunduğu bilinen bölgede yaşanan olay sonrası görevliler, ortaya çıkan mağarayı kamyonlarla toprak dökerek kapattı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.31 15:23 - Son Güncellenme: 2013.12.31 15:24 - HABER MERKEZİ
A