İngiltere'de nükleer alarm

İngiltere'de nükleer alarm

İngiltere'nin kuzeybatısında bir nükleer santralde normalin üzerinde radyasyon tespit edildi. Santralde çalışan personel sayısı önlem amaçlı azaltıldı.

2014.01.31 13:54 - Son Güncellenme: 2014.01.31 13:54 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İngiltere'de nükleer alarm

 

 

İngiltere'de "Sellafield" bölgesindeki nükleer santralin radyasyon seviyesinin neden yükseldiği araştırılıyor.

İngiliz yetkililer, santralin normal şekilde çalışmaya devam ettiğini ancak santralde görevli personel sayısının önlem olarak azalttığını açıkladı.

Santralden nükleer sızıntı olmadığı belirtildi.

Yetkililer, santralin bölge halkına ya da çalışanlara herhangi bir tehdit oluşturmadığını da ifade etti.

NTV

  

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.31 13:54 - Son Güncellenme: 2014.01.31 13:54 - HABER MERKEZİ
A