İngiliz solcular sokaklara döküldü

İngiliz solcular sokaklara döküldü

İNGİLTERE'de binlerce solcu ve anarşist 1980'li yıllara damgasını vuran "Demir Leydi" lakaplı eski muhafazakar başbakan Margareth Thatcher'ın ölümünü kutlamak için sokaklara döküldü.

2013.04.10 15:42 - Son Güncellenme: 2013.04.10 15:43 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
İngiliz solcular sokaklara döküldü

Guardian gazetesinin haberine göre, Bristol kentinde sokaklara dökülen binlerce kişi 'Demir Leydi'nin ölümünü kutlamak üzere sokak partisi düzenledi. Göstericilerle polis arasında çıkan çatışmada en az 1 kişi ağır yaralandı. Başkent Londra'nın Brixton semtinde sokaklara dökülenler ise, Thatcher'ın ölümüne kutlamak için sabaha kadar içki içip eğlendi. Ülkenin sanayi kentlerinden biri olan ve işçi sınıfının yoğun olduğu Liverpool'da da sokaklara dökülen göstericiler eski başbakanın ölümünü havai fişeklerle kutladı. Göstericiler Chelsea'de de bir binanın kapısını !Fahişe öldü yazılı pankart asarak "sonuna kadar liberalizmi" savunan Demir Leydi'nin ölümünden duydukları sevinci dışa vurdu. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.10 15:42 - Son Güncellenme: 2013.04.10 15:43 - HABER MERKEZİ
A