İnegölspor Teknik Direktörü: "Ankaragücü maçını kazanmak istiyoruz"

İnegölspor Teknik Direktörü: "Ankaragücü maçını kazanmak istiyoruz"

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden İnegölspor'un teknik direktörü Osman Özdemir, 25 Eylül Pazar günü sahalarında oynayacakları Ankaragücü maçını kazanmak istediklerini söyledi. 

2016.09.22 14:40 - Son Güncellenme: 2016.09.22 16:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
İnegölspor Teknik Direktörü: "Ankaragücü maçını kazanmak istiyoruz"

Özdemir, yaptığı açıklamada, ligin ilk 3 maçında istedikleri sonuçları alamadıklarını, bu durumu düzeltmek için Ankaragücü maçında sahaya mutlak 3 puan parolasıyla çıkacaklarını kaydetti.

Takım olarak kötü futbol sergilemediklerini ancak gol yollarında yeterince etkili olamadıklarını ifade eden Özdemir, "Eğer gol atma yüzdemizi arttırabilirsek, ligde daha iyi durumlara geleceğimizi düşünüyorum." dedi.

Özdemir, başkent ekibinin lige iyi bir başlangıç yaptığına vurgu yaparak, "Karşımızda böyle düşünen ve ilk 3 haftada 9 puan elde eden bir takım olacak. Tempolu ve heyecanı yüksek bir maç oynayacağımızı düşünüyorum. Ankaragücü maçını kazanmak istiyoruz. Maça bu duygularla çıkacağız. İnşallah bu düşüncelerimizi gerçekleştiririz." diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.22 14:40 - Son Güncellenme: 2016.09.22 16:09 - HABER MERKEZİ
A