İncir toplamak isterken canından oldu!
Bursa'da incir toplamak için ağaca çıkan bir kadın dengesini kaybedip düştü. Hastaneye kaldırılan kadın tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
2013.09.04 12:28 - Son Güncellenme: 2013.09.04 12:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre olay merkez Yıldırım ilçesi Balaban Köyü'nde meydana geldi. Sabah saatlerinde incir toplamak için tarlaya giden Muzaffer Cebir (76) dengesini kaybederek ağaçtan düştü. Olay yerinde bulunan yakınları Cebir'e ilk müdahaleyi yapıp hastaneye götürdü. Cebir, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.