İncir ağacına kendini astı

İncir ağacına kendini astı

İZMİR'in Kınık İlçesi'nde, bir süredir bunalımda olduğu belirtilen 65 yaşındaki İsmihan İhtiyar, evinin bahçesindeki incir ağacına kendini asarak intihar etti.

2014.06.03 21:19 - Son Güncellenme: 2014.06.03 21:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İncir ağacına kendini astı

 


Olay, bugün saat 14.30 sıralarında Bademalan Mahallesi Küme Evleri 5 mumarada meydana geldi. Şeker hastası olan ve bir süredir bunalımda olduğu belirtilen 65 yaşındaki İsmihan İhtiyar, evinin bahçesindeki incir ağacına kendini astı. Çevreden geçenler İhtiyar'ın ağaca asılı hareksiz durdurğunu görünce durumu jandarmaya bildirdi. İhbar üzerine gelen jandarmanın kontrolünde, İhtiyar'ın olay yernde öldüğü belirlendi. Yapılan incelemenin ardından İsmihan İhtiyar'ın cesedi otopsi yapılmak üzere İzmir Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.03 21:19 - Son Güncellenme: 2014.06.03 21:20 - HABER MERKEZİ
A