"İlk yarı korku filmiydi"

"İlk yarı korku filmiydi"

Türk yıldız, İtalya deplasmanında kabus gibi bir akşam geçirdiklerini itiraf etti.

2013.09.19 12:21 - Son Güncellenme: 2013.09.19 12:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"İlk yarı korku filmiydi"

Bundesliga devi, İtalya deplasmanında henüz ilk yarıda hem teknik direktörünü, hem kaleci Weidenfeller'i kırmızı kartla kaybederken sahadan 2-1 yenik ayrıldı.

Maçın ardından Sky ve ZDF mikrofonlarına konuşan Nuri, "İlk 45 dakika bir film gibiydi ve korku filmi gibiydi. Aleyhimize yanlış gidebilece her şey başımıza geldi. Napoli topla çok iyi oynadı ve iyi pas yaptı. Bu akşam kaybetmeyi hak ettik. Bir adam eksikken Şampiyonlar Ligi maçı kazanmak çok zor." sözlerini kullandı.

Dortmund gruptaki ikinci maçında Marsilya'yı konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.19 12:21 - Son Güncellenme: 2013.09.19 12:21 - HABER MERKEZİ
A