İlk madalya Serap Arapoğlu'ndan
18. Akdeniz Oyunları'nda milli karateci Serap Özçelik Arapoğlu, kadınlar kumite 50 kiloda bronz madalya aldı.
2018.06.23 13:57 - Son Güncellenme: 2018.06.23 13:58 - Spor - HABER MERKEZİ
İspanya'nın Tarragona şehrinde düzenlenen 18. Akdeniz Oyunları'nda Türkiye'ye ilk madalyayı karatede Serap Özçelik Arapoğlu getirdi.

Milli karateci, kadınlar kumite 50 kilo bronz madalya müsabakasında Tunuslu Jemai Eya'yı 7-2 mağlup etti ve bronz madalyanın sahibi oldu.