İlacın ardından bira içince...

İlacın ardından bira içince...

BOLU'da, ilacın ardından bira içen 50 yaşındaki F.D. rahatsızlanarak, baygınlık geçirdi. 112 Acil Servis ekibi tarafından hastaneye kaldırılan F.D. tedavi altına alındı.

2013.07.31 13:05 - Son Güncellenme: 2013.07.31 13:07 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
İlacın ardından bira içince...

 

Olay bu sabah saatlerinde, Gölyüzü Mahallesi'nde meydana geldi. Psikolojik rahatsızlığı bulunan F.D. ilaç içtikten sonra bir odunluğa girerek içki içmeye başladı. Bir şişe bira içen F.D. fenalaşırken, odunluktan çıktıktan sonra bayıldı. F.D.'nin yardımına koşan vatandaşlar, 112 Acil Servis'ten yardım istedi. Sağlık ekibi alkollü olduğu tespit edilen F.D.'yi sedye ile ambulansa taşıdı. Köroğlu Devlet Hastanesi'ne kaldırılan F.D. tedavi altına alındı. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.31 13:05 - Son Güncellenme: 2013.07.31 13:07 - HABER MERKEZİ
A