"İkinci yarıda açıldık"

"İkinci yarıda açıldık"

Arjantin teknik direktörü Alejandro Sabella, 2-1 kazandıkları Bosna-Hersek maçından sonra açıklamalarda bulundu.

2014.06.16 11:42 - Son Güncellenme: 2014.06.16 11:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"İkinci yarıda açıldık"

2014 Dünya Kupası F Grubu'ndaki ilk maçına Bosna-Hersek karşısında çıkan Arjantin, sahadan 2-1 galip ayrıldı. Maçtan sonra açıklamalarda bulunan teknik direktör Alejandro Sabella ise memnuniyetini dile getirdi.

Sebella, "Maçın ilk yarısında kontrollü geçen maçta Bosna da maça hakimdi. Higuain'in oyuna girmesi ile beraber ileri uçta derinliğimiz arttı." ifadelerini kullandı. Sabella, Messi'nin ikinci yarıda kontrolü eline alarak galibiyeti aldığını da ifade etti.

Arjantin, gruptaki ikinci maçında İran ile karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.06.16 11:42 - Son Güncellenme: 2014.06.16 11:43 - HABER MERKEZİ
A