İkinci palalı vakası
Özgürlük ve Dayanışma Partisi üyelerinin Beşiktaş'ta düzenlediği "Hırsız var" eylemi sırasında bir kişi gruba bıçak çekti.
2013.12.30 07:09 - Son Güncellenme: 2013.12.30 07:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bıçaklı saldırgan, ÖDP'liler tarafından dövülerek etkisiz hale getirilip polise teslim edildi. Bu sırada kardeşinin dövüldüğünü söyleyen bir başka kişi döner bıçağıyla gruba saldırmak istedi. İkinci saldırgan da sivil polisler tarafından etkisiz hale getirilip gözaltına alındı.