"İki maç kaybettim diye kovuldum"

"İki maç kaybettim diye kovuldum"

Ankaragücü'ndeki görevine son verilen Hayati Soydaş, sitemkar bir açıklama yaptı.

2013.11.12 16:12 - Son Güncellenme: 2013.11.12 16:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"İki maç kaybettim diye kovuldum"

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Ankaragücü'nde görevine son verilen teknik direktör Hayati Soydaş, bir-iki mağlubiyet sebep gösterilerek görevine son verilmesinden sonra Ankaragücü'nün yenilgisiz şampiyon olması temennisinde bulundu.

Soydaş, yaptığı yazılı açıklamada, Ankaragücü'nün yaşamında da çok önemli bir yer tuttuğunu belirterek, "Kamuoyunun bildiği gibi mevcut şartlar altında her şeyimle en iyisini yapmaya çalıştım. Şampiyonluğun en büyük adayı olan ve inancımın tam olduğu oyuncularımla birlikte bu hedefe yürürken görevimize son verilmesine, üzülsem de kırılsam da bir yönetim tasarrufudur. Bir-iki mağlubiyet sebep gösterilerek görevime son verilmesinden sonra temennim, Ankaragücü'nün yenilgisiz şampiyon olmasıdır" ifadelerine yer verdi.

Soydaş, kendisine destek veren taraftarlara da teşekkür etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.12 16:12 - Son Güncellenme: 2013.11.12 16:12 - HABER MERKEZİ
A