İki hastane karantina altında

İki hastane karantina altında

Kocaeli'de, ebola şüphesiyle iki hastane karantinaya alındı.

2014.10.21 13:38 - Son Güncellenme: 2014.10.21 13:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İki hastane karantina altında

Kocaeli'nin Gebze ilçesindeki Fatih Devlet Hastanesi'ne yüksek ateş şikayetiyle gelen iki hasta sebebiyle hastanenin acil bölümü karantinaya alındı.

Gelen hastalardan birinin Mısır'da çalıştığı ve dün Türkiye'ye giriş yaptığı öğrenildi.

Ebola şüphesiyle karantinaya alınan hastalardan birinin Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilmesi üzerine, Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin de acil bölümü kapatılarak karantinaya alındı.

Doktorlar ve hastane yönetimleri tarafından henüz bir açıklama yapılmadı.

İki hastanenin de acil servis bölümleri önünde yoğun güvenlik önlemleri sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.21 13:38 - Son Güncellenme: 2014.10.21 13:38 - HABER MERKEZİ
A