İki dev köprü birbirine bağlandı
Kuzey Marmara Otoyolu Kurtköy-Akyazı kesiminin 4. bölümü, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın canlı bağlantıyla katıldığı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan'ın hazır bulunduğu törenle kullanıma sunuldu.
2019.03.19 21:17 - Son Güncellenme: 2019.03.19 21:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kuzey Marmara Otoyolu'nun Kurtköy-Liman Kavşağı hattı ile liman bağlantı yolunu kapsayan bölümün açılışına, Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti tarafından İzmit Milli İrade Meydanı'nda düzenlenen mitingde halka hitap ettiği sırada canlı bağlantıyla katıldı.
Açılış töreninde konuşan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Turhan, üç otoyolun birleştiği noktada olduklarını belirterek, hafta sonu Kuzey Marmara Otoyolu'nun yine Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın katılımıyla açıldığını anımsattı.
İzmir-İstanbul Otoyolu'nun Akhisar ve Balıkesir şehir geçişlerini 17 Mart'ta açtıklarını hatırlatan Turhan, dün de 1915 Çanakkale Köprüsü'nün kule keson temeli şaft montajını gerçekleştirdiklerini söyledi.