Igor Tudor, Türkiye'den ayrıldı
Galatasaray'daki görevine son verilen teknik direktör Igor Tudor, Türkiye'den ayrılırken Atatürk Havalimanı'nda açıklamalar yaptı.
2017.12.20 18:15 - Son Güncellenme: 2017.12.20 19:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Soru almayan Hırvat tenik adam, 'İnsanların sakin olması gerekiyor. Yeni bir dönem başlıyor. Elimizden gelenin en iyisini yaptık. Çok sakin bir şekilde ayrılıyorum. Galatasaray her zaman başarılıydı. Ben yaptıklarımdan çok memnunum. Türkiye çok güçlü bir ülke ve futbolu çok seven bir ülke. Herkese mutluluk ve keyif diliyorum." ifadelerini kullandı.