İETT'den ücretsiz internet
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, modern ve akıllı yeni İETT otobüslerinde artık Wireless ile ücretsiz olarak internete girilebileceğini ve cep telefonlarının şarj edilebileceğini söyledi.
2013.11.12 16:05 - Son Güncellenme: 2013.11.12 16:05 - Yaşam - HABER MERKEZİ
İETT otobüslerine bedava internet geliyor.
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'tan İstanbullulara müjde geldi.
Topbaş, Twitter hesabından gelişmeyi şöyle duyurdu:
''Modern ve akıllı yeni otobüslerimizde artık wireless ile ücretsiz olarak internete girebilecek ve cep telefonlarını şarj edebileceksiniz.''