İDOBÜS seferlerinde izin şoku
İDOBĞS seferlerinde Bursa krizi çözülemedi. Yolcuları Güzelyalı'dan Ege'ye ulaştıracak otobüs firmalarının güzergah kullanım izninin olmadığı ortaya çıktı.
2012.03.24 10:19 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yeni Dönem gazetesinden İhsan Bölük'ün haberine göre, İDOBÜS'lerin Güzelyalı İskelesi'nden Mudanya Yolu'na çıkıncaya kadar kullanacağı mesafe için güzergah kullanım izin belgesinin olmadığı belirlendi. Bu belge için Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne başvuru dahi yapılamadı.
İDO'nun Topçular-Eskihisar hattında 45 TL'ye taşınan otomobiller 50 TL'ye taşınmaya başlandı. Yeni uygulamayla öncelikli geçişolanağı da sunuldu.