İçtiği ilaçtan zehirlendi!

İçtiği ilaçtan zehirlendi!

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, mide rahatsızlığı sebebiyle ilaç kullanan bir kişi zehirlendi.

2013.12.17 10:59 - Son Güncellenme: 2013.12.17 10:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
İçtiği ilaçtan zehirlendi!

Edinilen bilgiye göre olay, Süleymaniye Mahallesi'nde meydana geldi. Mide rahatsızlığı bulunan H.B. (47), ilaç kullandı. Bir süre sonra durumu kötüleşen H.B.'yi yakınları hastaneye götürdü. Yapılan ilk müdahalenin ardından H.B.'nin içtiği ilaçlar sebebiyle zehirlendiği ortaya çıktı. H.B.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.17 10:59 - Son Güncellenme: 2013.12.17 10:59 - HABER MERKEZİ
A