İçme suyu tesisini tahrip ettiler

İçme suyu tesisini tahrip ettiler

KASTAMONU'nun İnebolu İlçesi'nde belediyeye ait su deposu ve arıtma tesisisin bulunduğu binanın camları kırılarak tahrip edildi.

2016.02.15 15:45 - Son Güncellenme: 2016.02.15 15:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İçme suyu tesisini tahrip ettiler

İnebolu Belediye Başkanlığı'na ait ilçenin su ihtiyacını karşılayan Yukarı Hatıpbağı Mahallesi'ndeki su deposu ve arıtma tesisinin camları gece saatlerinde kimliği belirsiz kişilerce kırıldı. Binanın tüm camları kırılırken pencereler de tahrip edildi. Belediye görevlilerinin ihbarı üzerine polis tesiste inceleme yaptı. Pencerelerin kenarlarında kan izlerinin bulunması dikkat çekti. İlçe Emniyet Müdürlüğü Olay Yeri İnceleme ekipleri, parmak izi ve kan örnekleri aldı. Tesisi tahrip edenlerin yakalanması için çalışma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.15 15:45 - Son Güncellenme: 2016.02.15 15:45 - HABER MERKEZİ
A