İçişleri Bakanlığı'nda şiddetle mücadele toplantısı
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun başkanlığında 'Aile İçi ve Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Değerlendirme Toplantısı' gerçekleştirildi.
2023.01.10 12:58 - Son Güncellenme: 2023.01.10 12:59 - Siyaset - HABER MERKEZİ
İçişleri Bakanlığı'nda yapılan toplantıya İçişleri Bakan Yardımcıları İsmail Çataklı ile Mehmet Ersoy, AK Parti'li milletvekilleri, emniyet müdürleri, sivil toplum kuruluşları üyeleri ve akademisyenler katıldı.
Basına kapalı toplantıda; aile içi şiddet ve kadına yönelik şiddet nedenleri, şiddetin önlenmesine yönelik uygulanacak eylem planı ele alındı.