İçişleri Bakanlığı: 45 ildeki 156 yerleşim yerinde karantina uygulaması sürüyor

İçişleri Bakanlığı: 45 ildeki 156 yerleşim yerinde karantina uygulaması sürüyor

İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada "45 ildeki 156 yerleşim yerinde karantina uygulaması sürüyor. 5 ildeki 6 yerleşim yerinde ise karantina uygulaması sona erdirildi" denildi.

2020.04.08 15:57 - Son Güncellenme: 2020.04.08 16:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
İçişleri Bakanlığı: 45 ildeki 156 yerleşim yerinde karantina uygulaması sürüyor
00:42 Bursa'da 80 yaşında koronavirüsü yendi, sağlık çalışanlarına teşekkür etti

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da 80 yaşında koronavirüsü yendi, sağlık çalışanlarına teşekkür etti

Corona virüs tedbirleri kapsamında 45 ildeki 156 yerleşim yerinde karantina uygulaması sürüyor.

Ancak 5 ildeki 6 yerleşim yerinde ise karantina uygulaması sona erdirildi.

İçişleri Bakanlığı'ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

''Koronavirüs tedbirleri kapsamında; 08.04.2020 günü saat 16.00 itibarı ile 45 ilimizdeki; 2 ilçe merkezi, 6 belde, 92 köy, 47 mahalle ve 9 mezra olmak üzere toplam 156 yerleşim yerinde karantina uygulaması yapılmaktadır. Toplam 5 ilimizdeki 6 yerleşim yerinde ise karantina uygulaması sona erdirilmiştir.

Karantina uygulamaları mülki idare amirleri başkanlığındaki il ve ilçe hıfzıssıhha kurulları kararıyla yapılmaktadır. Söz konusu uygulamalar, tedbir amaçlı olup koronavirüs salgınının yayılarak vatandaşlarımızın hayatını tehdit etmesini engellemek ve yerleşim yerlerindeki sosyal izolasyonu sağlamak üzere alınmıştır.''

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.08 15:57 - Son Güncellenme: 2020.04.08 16:11 - HABER MERKEZİ
A