İçişleri Bakanı Çiftçi, ziyaretine gelen Bakan Işıkhan'a teşekkür etti
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, kendisini ziyaret eden Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan'a teşekkür etti.
2026.02.14 01:25 - Son Güncellenme: 2026.02.14 01:26 - Güncel - AA
Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:
"Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımız Prof. Dr. Sayın Vedat Işıkhan'a nazik ziyaretleri ve hayırlı olsun dilekleri için teşekkür ederim. Varolsunlar."