İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya: Kontrollü enkaz kaldırma aşamasına geçiyoruz
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'da çöken enkaza dair açıklama yaptı.
2025.01.25 14:12 - Son Güncellenme: 2025.01.25 14:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya Konya'da çöken binada arama faaliyetlerinin sona erdiğini ve enkaz altında kimsenin kalmadığını açıkladı. Yerlikaya, "Enkaz altında kalan 5 kişinin dışında bir ihbar var mı diye sorguladık, yok. Şu an itibariyle arama kurtarmayı bırakıyoruz. Kontrollü enkaz kaldırma aşamasına geçiyoruz" dedi.