"Hocaya saygı duyulmalı"

"Hocaya saygı duyulmalı"

A Millilerin 2014 Dünya Kupası Elemeleri'nde Estonya ile yaptığı karşılaşmada teknik direktör Abdullah Avcı'nın ilk 11'de yer vermediği Selçuk İnan, ''Hocamızın tercihi bu, saygı duymak gerekiyor'' dedi.

2012.09.12 14:43 - Son Güncellenme: 2012.09.12 14:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Hocaya saygı duyulmalı"

Hollanda ile yapılan elemelerin ilk maçında görev verilmeyen ve Estonya karşılaşmasında da sonradan oyuna dahil olan Selçuk İnan, yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada, yedek bırakılmasıyla ilgili olarak şunları söyledi: ''Hocamızın tercihi bu, saygı duymak gerekiyor. Kendi düşüncesidir, kendi taktik anlayışıdır. Bununla ilgili yorum yapmayacağım. Ben görev verildiği zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Bugün de öyle yapmaya çalıştım. Burada bu kadar taraftarın bana sevgi gösterilerinde bulunması beni gururlandırdı. Onlara buradan çok teşekkür ediyorum. İyi ki varlar.''

Selçuk İnan, Estonya karşılaşmasıyla ilgili olarak ise ''Kazandığımız için bütün arkadaşlarımı tebrik etmek istiyorum. Çok fazla söylenecek bir şey yok. Kazanmamız gereken maçı kazandık'' dedi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.12 14:43 - Son Güncellenme: 2012.09.12 14:43 - HABER MERKEZİ
A