Hırsızlar ambulans çaldı!
Manisa'nın Turgutlu ilçesine bağlı Derbent Belediyesi'ne ait 45 SC 863 plakalı Fiat marka ambulans, belediye önünde kimliği belirsiz kişi veya kişilerce çalındı.
2012.05.03 16:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bu sabah göreve gelen Belediye çalışanları, belediye önünde duran ambulansın yerinde olmadığını gördüler. Bunun üzerine ambulansı kullanan şoförle yapılan görüşmede ambulansın kendisinde olmadığı öğrenilince jandarmaya bilgi verildi. Ambulansın çalındığını doğrulayan Derbent Belediye Başkanı Faruk Uslu, ambulans 2006 yılında Manisa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından verildiğini kullanım hakkının Derbent Belediyesi'nde bulunduğu söyledi. Ambulansın çalınması üzerine jandarmaya bilgi verildiğini söyledi.