Hırsız işyerindeki kamyoneti çaldı

Hırsız işyerindeki kamyoneti çaldı

Bursa'da, alarm sistemini devre dışı bırakarak bir dükkana giren hırsız, işyerine ait kamyoneti çalarak kaçtı.

2012.04.09 11:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Hırsız işyerindeki kamyoneti çaldı
86915-hirsiz-isyerindeki-kamyoneti-caldi-4f82a126cb0ee.flv

 

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Osmangazi ilçesi Kemal Bengü Caddesi üzerinde bir reklam firmasına ait işyerinde meydana geldi. İddiaya göre sabaha karşı işyerinin önüne gelen kimliği belirsiz kişiler, ilk önce keşif yapmaya başladı. Etrafı gözetleyen zanlılar, işyerinin alarm sistemini kırarak devre dışı bıraktı. Kapı kilidini kırarak içeri giren zanlılar, işyerine ait 16 RT 606 plakalı kamyonetin anahtarlarını aldı. Dükkanın önünde duran kamyoneti çalan zanlılar hızla olay yerinden uzaklaştı.

Sabah işyerine gelen Murat Temin, alarmın kırıldığını ve aracın çalındığını görüp polisi aradı. Pazar akşamı kamyoneti işyerinin önüne park ettiklerini, ancak sabah geldiklerinde aracın yerinde olmadığını gördüklerini söyleyen Temin, "İşe geldiğimde alarmın kırıldığını ve kamyonetin yerinde olmadığını gördüm. Polis ekiplerine haber verdim. İnşallah zanlılar ve aracım en kısa zamanda bulunur" dedi.

Polis parmak işyerinden parmak izi alırken, hırsız ya da hırsızlar aranıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.09 11:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A