Hesabını geri aldı

Hesabını geri aldı

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, hacklenen twitter hesabının kendi kullanımına açıldığını bildirdi.

2014.06.23 16:59 - Son Güncellenme: 2014.06.23 17:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hesabını geri aldı


 

Başkan Gökçek yaptığı açıklamada, "Bugün 03.59'dan itibaren kimliği belirsiz kişilerce ele geçirilen twitter hesabım, twitter üst yönetiminin müdahalesi neticesinde bugün saat 16.00 itibarı ile şahsımın kullanımına açılmıştır. Bu süre içerisinde hesabımdan yapılan açıklama ve duyurularla hiçbir ilgim yoktur. Kamuoyunun bilgisine sunarım" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.23 16:59 - Son Güncellenme: 2014.06.23 17:03 - HABER MERKEZİ
A