"Her oyuncuma eşit mesafedeyim"

"Her oyuncuma eşit mesafedeyim"

Adana Demirspor Teknik Direktörü Erkan Sözeri, iç sahada 2-2 berabere kaldıkları Altınordu maçının ardından, editörümüz Salim Manav'a önemli açıklamalarda bulundu.

2016.09.19 17:02 - Son Güncellenme: 2016.09.19 17:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Her oyuncuma eşit mesafedeyim"

Deneyimli çalıştırıcı Erkan Sözeri, "Altınordu maçında kaybettiğimiz 2 puan bizim için önemliydi. Tabii ki çok üzgünüz, bu puan kayıplarını Balıkesirspor deplasmanında telafi edeceğiz. Antrenmanlarda daha çok çalışacağız ve bu takımı hak ettiği zirveye taşıyacağız. Bunun için 8. haftaya kadar taşların yerine oturması lazım" ifadelerini kullandı.

Her oyuncuma eşit mesafedeyim

Erkan Sözeri, oyuncularla ilgili olarak ise şöyle devam etti: "Bütün oyuncular benim onayımla burdalar. Her oyuncuma eşit mesafedeyim. Hangi oyuncu profesyonel davranır ya da çalışırsa formayı giyer ve  kadroya girer. Bunun dışındaki yaklaşımları camiaya saygısızlık diye nitelendiriyorum. Oyuncularımın geneli profesyoneller, aramızda 1-2 tane hata yapan futbolcu olacaktır. Hatalarını anladıkları sürece, bu formayı giymeye adaylardır"

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.19 17:02 - Son Güncellenme: 2016.09.19 17:02 - HABER MERKEZİ
A