Hentbolde kupa zamanı!

Hentbolde kupa zamanı!

Kupada 2. tur mücadelesinde kadınlarda 6, erkeklerde ise 3 maç oynandı.

2018.01.30 21:54 - Son Güncellenme: 2018.01.30 21:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hentbolde kupa zamanı!

Hentbol Türkiye Kupası'nın 2. turunda kadınlarda 6, erkeklerde ise 3 maç yapıldı.

Kadınlarda A, B ve C gruplarında ikinci maçlar oynandı. Gruplarında 2'de 2 yapan İzmir Büyükşehir Belediyespor, Ardeşen Gençlik, Muratpaşa Belediyespor ve Zağnosspor, son maçlar öncesi çeyrek finale yükselmeyi garantiledi.

Erkeklerde ise 2. tur mücadelesi 3 maçla başladı.

Türkiye Kupası'nda günün sonuçları şöyle:

KADINLAR

A Grubu (Ankara) :
Aksaray Belediyespor-Osmangazi Belediyespor: 33-30
Polatlı Belediyespor-Yenimahalle Belediyespor: 24-24

B Grubu (Rize) :
Samsun Gençlik-İzmir Büyükşehir Belediyespor: 27-37
Anadolu Üniversitesi-Ardeşen Gençlik: 28-39

C Grubu (Trabzon) :
Bandırmaspor-Muratpaşa Belediyespor: 24-44
Eskişehir Şehir Koleji-Zağnosspor: 21-34

ERKEKLER

A Grubu (Ankara) :
Serik Belediyespor-Merzifon Belediyespor: 28-37
Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor-Aziziye Belediyesi Termalspor: 31-27

D Grubu (Adıyaman) :
Karşıyaka Belediyespor-Maliye Piyango: 27-33

Kupada yarın oynanacak maçların programı ise şöyle:

KADINLAR

A Grubu:
15.00 Yenimahalle Belediyespor-Osmangazi Belediyespor:
17.00 Polatlı Belediyespor-Aksaray Belediyespor

B Grubu:
14.00 Ardeşen Gençlik-İzmir Büyükşehir Belediyespor
16.00 Anadolu Üniversitesi-Samsun Gençlik

C Grubu:
14.00 Eskişehir Şehir Koleji-Bandırmaspor
16.00 Zağnosspor-Muratpaşa Belediyespor

ERKEKLER

A Grubu:
15.00 Aziziye Belediyesi Termalspor-Serik Belediyespor
17.00 Merzifon Belediyespor-Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor

D Grubu:
15.00 Beykoz Belediyespor-Karşıyaka Belediyespor
17.00 Maliye Piyango-Adıyaman Belediyespor

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.30 21:54 - Son Güncellenme: 2018.01.30 21:54 - HABER MERKEZİ
A