Hayatını kaybeden Şırnak İl Sağlık Müdürü Altın'ın cenazesi memleketine uğurlandı

Hayatını kaybeden Şırnak İl Sağlık Müdürü Altın'ın cenazesi memleketine uğurlandı

 Şırnak'ta geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Suat Altın'ın cenazesi, Şırnak Devlet Hastanesi'nde düzenlenen törenle memleketi Bingöl'e uğurlandı.

2024.02.05 23:03 - Son Güncellenme: 2024.02.05 23:04 - Güncel - İHA
A
Hayatını kaybeden Şırnak İl Sağlık Müdürü Altın'ın cenazesi memleketine uğurlandı

Şırnak İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Suat Altın, akşam saatlerinde geçirdiği kalp krizi sonrası yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Hastanedeki işlemlerin ardından Altın'ın naaşı, Şırnak Devlet Hastanesi Acil Servisi önüne getirildi. Burada düzenlenen törene Şırnak Valisi Cevdet Atay, Şırnak Belediye Başkanı Mehmet Yarka, kurum müdürleri, doktorlar ve çok sayıda vatandaş katıldı. İl Sağlık Müdürü Altın'ın cenazesi, okunan duaların ardından memleketi Bingöl'e gönderildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.05 23:03 - Son Güncellenme: 2024.02.05 23:04 - İHA
A