"Hayal kırıklığı yaşıyorum"

"Hayal kırıklığı yaşıyorum"

Manchester United Teknik Direktörü Louis van Gaal 2-2'lik West Bormwich beraberliği sonrasında oldukça mutsuz.

2014.10.21 11:17 - Son Güncellenme: 2014.10.21 11:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Hayal kırıklığı yaşıyorum"

Hollandalı çalıştırıcı, sezonun en iyi maçını çıkardıklarını belirtirken bunun sonucunu alamamanın kendisi için hayal kırıklığı olduğunu söyledi.

Van Gaal, "Hayal kırıklığı yaşıyorum, çünkü sezonun en iyi oyununu çıkardık ve sonuç iyi olmadı. Kazanabilirdik. Bu yüzden hayal kırıklığı yaşıyorum ama mutlu olmam gerekiyor, çünkü biz birçok fırsat yarattık ama onlar iki şutta golleri buldular" diye konuştu.

Deneyimli teknik adam hatalarının bedelini ödediklerini belirterek, bu maçta alınacak bir galibiyetle yteni bir başlangıç yapma ihtimallerini yitirdiklerini de ifade etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.21 11:17 - Son Güncellenme: 2014.10.21 11:18 - HABER MERKEZİ
A