Hatay'da göçük: 2 işçi öldü
Hatay'da altyapı çalışması sırasında meydana gelen göçükte 2 işçi, hayatını kaybetti.
2025.06.19 14:47 - Son Güncellenme: 2025.06.19 14:48 - Güncel - DHA
Antakya ilçesi Dikmece Mahallesi'nde, sabah saatlerinde atık su altyapı çalışmaları sırasında göçük meydana geldi. Çalışma yapan 2 işçi, göçük altında kaldı.
Diğer işçilerin ihbarıyla olay yerine AFAD ve sağlık ekipleri sevk edildi. Göçük altından çıkarılan işçiler, götürüldükleri hastanede hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.