Hatay'da 29 ev karantinaya alındı

Hatay'da 29 ev karantinaya alındı

Hatay'ın Payas ilçesinde korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında 29 ev 14 gün süreyle karantinaya alındı.

2020.11.17 19:17 - Son Güncellenme: 2020.11.17 19:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hatay'da 29 ev karantinaya alındı

Payas Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, Covid-19 tedbirleri kapsamında yeni kararlar aldı.

Bu kararlar doğrultusunda, korona virüs salgınını önlemek ve vatandaşların sağlığını korumak amacıyla Cumhuriyet, Karacami, Fatih, Çağlalık, Yenişehir, İstiklal ve Karbeyaz Mahallerinde bulunan 29 ev 14 gün süreyle karantinaya alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.11.17 19:17 - Son Güncellenme: 2020.11.17 19:17 - HABER MERKEZİ
A