Hastaneye molotoflu saldırı
Güçlendirme çalışması nedeniyle boşaltılan Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne molotofkokteyli atıldı
2014.10.05 19:34 - Son Güncellenme: 2014.10.05 19:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
Siirt'te güçlendirme çalışması nedeniyle boşaltılan Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne molotofkokteyli atıldı.
Edinilen bilgiye göre, Barış Mahallesi'nde güçlendirme çalışmaları nedeniyle boşaltılan Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne bir grup molotofkokteyliyle saldırdı.
Saldırı sonucu hastanede hasar meydana geldi.