Hastanede yılan paniği

Hastanede yılan paniği

ŞANLIURFA'nın Siverek İlçesi'nde, Devlet Hastanesi'nde görüldüğü öne sürülen yılan paniğe neden oldu.

2013.07.08 14:55 - Son Güncellenme: 2013.07.08 14:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hastanede yılan paniği
01:21 Hastanede yılan paniği

İLGİLİ VİDEO

Hastanede yılan paniği

 

Siverek Devlet Hastanesi'nde tedavi gören akrabasını ziyaret etmek için sabah hastaneye giden 36 yaşındaki Aziz Kayaş, Yoğun Bakım Ünitesi'nin bulunduğu katta ayağına yılan dolanmasından dolayı paniğe kapıldı. Korkuyla dışarı kaçan Kayaş, daha sonra cep telefonu ile koridorda ilerleyen yılanı görüntüledi. Ayağına yılan dolandığı için paniğe kapıldığını belirten Aziz Kayaş, şöyle dedi:

"Amcam, Siverek Devlet Hastanesi yoğun bakım ünitesinde tedavi görüyordu. Kendisini ziyaret etmek için hastanesinin 2'nci katına çıktım, yoğun bakıma yürürken ayaklarıma bir şeyin sarıldığını fark ettim. Bakınca yılan olduğunu gördüm. Önce korktum ardından cep telefonumla yılanı çektim ve görevlilere haber verdim. Görevliler koridordaki yılanı öldürüp dışarı attı."

İddiaşya ilgili hastane yönetimi açıklama yapmadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.08 14:55 - Son Güncellenme: 2013.07.08 14:55 - HABER MERKEZİ
A