Hastanede hırsızlık
GAZİANTEP'te, hastanelerde muayene sırası bekleyen vatandaşlar ile görevlilerin eşyalarını çaldığı iddia edilen 38 yaşındaki Ali K., polis tarafından gözaltına alındı.
2013.04.09 10:41 - Son Güncellenme: 2013.04.09 10:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kentteki çeşitli hastanelerde son günlerde meydana gelen hırsızlık olaylarına ilişkin inceleme başlatan polis, güvenlik kamerası kayıtlarından iki hastaneden bilgisayar ve cep telefonu çalan kişinin kimliğine ulaştı. Polisler, hastanelerdeki hırsızlık olaylarının daha önce de aynı suçtan çok sayıda sabıkası olduğu belirlenen Ali K. tarafından yapıldığını saptadı. Polisin takibe aldığı Ali K., dün akşam saatlerinde çaldığı bir bilgisayarı satmak istediği sırada yakalandı. Gözaltına alınarak Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürülen Ali K., sorgulamasının ardından adliyeye sevk edildi.