Hastane çatısından atlayarak, intihar etti

Hastane çatısından atlayarak, intihar etti

Adana'da 9 katlı Seyhan Devlet Hastanesi'nin çatısına çıkan 40 yaşlarındaki bir erkek, kendisini boşluğa bırakarak yaşamına son verdi.

2019.03.28 16:43 - Son Güncellenme: 2019.03.28 16:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hastane çatısından atlayarak, intihar etti
00:50 Hastane çatısından atlayarak, intihar etti

İLGİLİ VİDEO

Hastane çatısından atlayarak, intihar etti

Olay, saat 15.30 sıralarında Adana'nın Seyhan İlçesi Yenibaraj Mahallesi Hacı Ömer Sabancı Caddesi'ndeki Seyhan Devlet Hastanesi'nde meydana geldi.

Hastane çatısına çıkan, kimliği henüz belirlenemeyen 40 yaşlarında erkeği görenler durumu polise bildirdi. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edilirken, çevredekiler çatıdaki kişiyi aşağıya inmesi için ikna etmeye çalıştı. Ancak bu kişi, hastanenin çatısından kendini boşluğa bıraktı.

 Acil servisten gelen sağlık ekibinin kontrol ettiği kişinin yaşamını yitirdiği belirlendi. Ölen kişinin üzerinden kimlik çıkmazken, cenaze, otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.28 16:43 - Son Güncellenme: 2019.03.28 16:54 - HABER MERKEZİ
A