Hastalıklı etler imha edildi

Hastalıklı etler imha edildi

Suşehri Belediyesi tarafından hastalıklı olduğu tespit edilen etler yakılarak imha edildi.

2013.04.24 18:02 - Son Güncellenme: 2013.04.24 18:02 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Hastalıklı etler imha edildi


Suşehri Belediye mezbahanesine bir kasap tarafından kesilmek üzere getirilen büyükbaş hayvan, kesildikten sonra belediye veteriner hekimi tarafından yapılan kontrolde hastalıklı olduğu tespit edildi.
Hayvan sahibi olan kasaba bilgi verilmesinin ardından, hastalıklı odluğu tespit edilen büyükbaşa ait et, veteriner hekim ve zabıta ekipleri tarafından yakılarak imha edildi. Mezbahanede kesilen hayvanların veteriner kontrolünden geçirildiğini belirten yetkililer, kontrolsüz hiçbir hayvanın etinin satışına izin verilmediğini ifade ettiler.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.24 18:02 - Son Güncellenme: 2013.04.24 18:02 - HABER MERKEZİ
A