Harput gala yemeğinde şarkı söyledi

Harput gala yemeğinde şarkı söyledi

Uludağ Ekonomi Zirvesi kapsamında katılımcılara gala yemeği verildi. Bursa Valisi Şahabettin Harput, gala yemeğinde şarkı söyledi

2012.03.17 08:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Harput gala yemeğinde şarkı söyledi
83919-harput-gala-yemeginde-sarki-soyledi-4f644a0ddcaf6.flv

Grand Yazıcı Otel'de verilen yemekte sahne alan Devlet Güzel Sanatlar Bursa Korosu şarkılar seslendirdi.
     Koroya bir parçada eşlik eden Vali Harput, ''Kalbimin sahibi sensin'' adlı şarkıyı söyledi.
     Büyük alkış alan Harput, Uludağ Ekonomi Zirvesi'ne katılanlara ve emeği geçenlere teşekkür etti. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.17 08:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A