Harput gala yemeğinde şarkı söyledi
Uludağ Ekonomi Zirvesi kapsamında katılımcılara gala yemeği verildi. Bursa Valisi Şahabettin Harput, gala yemeğinde şarkı söyledi
2012.03.17 08:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Grand Yazıcı Otel'de verilen yemekte sahne alan Devlet Güzel Sanatlar Bursa Korosu şarkılar seslendirdi.
Koroya bir parçada eşlik eden Vali Harput, ''Kalbimin sahibi sensin'' adlı şarkıyı söyledi.
Büyük alkış alan Harput, Uludağ Ekonomi Zirvesi'ne katılanlara ve emeği geçenlere teşekkür etti.