Hande Yener: Müzikle iyileştim

Hande Yener: Müzikle iyileştim

Hande Yener, Ceylan Ertem'in 'Duyuyor musun?' programına katıldı.

2022.04.10 11:57 - Son Güncellenme: 2022.04.10 11:58 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Hande Yener: Müzikle iyileştim

Hande Yener, Ceylan Ertem'in 'Duyuyor musun?' programına katıldı. 2020'de meme kanserine yakalanan popçu hastalık sürecini anlattı. "Kendimi kontrol ederken bir anda bir şey hissettim ve yataktan fırlayıp hemen hastaneye gittim. Ameliyat dendi. Her şey çok hızlı oldu. Aklımda korku dolu sorular; ölür müyüm, kalır mıyım? Erken teşhis olduğu için kemoterapi görmedim. Bitti, gitti, atlattım. Müzikle beslenip iyileştim. Şimdi kontrollerimi aksatmıyorum ve sağlığıma daha fazla dikkat ediyorum" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2022.04.10 11:57 - Son Güncellenme: 2022.04.10 11:58 - HABER MERKEZİ
A