Hamzaoğlu'na 200 bin liralık dava!

Hamzaoğlu'na 200 bin liralık dava!

Evlilik dışı doğan oğlunun annesi Sinem Yanmaz, Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu'na 5 yıl boyunca kendisini istismar ettiği ve oğluna babalık yapmadığı gerekçesiyle 200 bin TL'lik manevi tazminat davası açtı.

2017.12.04 07:56 - Son Güncellenme: 2017.12.04 09:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Hamzaoğlu'na 200 bin liralık dava!
02:45 Hamzaoğlu: "Bu iş ıslıklamak ile olmaz"

İLGİLİ VİDEO

Hamzaoğlu: "Bu iş ıslıklamak ile olmaz"

Yanmaz, dilekçesinde gece otomobillle arka koltukta gizlice Galatasaray Metin Oktay Florya Tesisleri'ne sokulduğunu ve Hamzaoğlu ile birlikte kaldığını iddia etti.

Dilekçede, Hamzaoğlu'nun eşinin durumu öğrendiğini Yanmaz'dan gizlediği, "Yanmaz'a hapis hayatı yaşattığı" iddiası yer aldı. Hamzaoğlu, Sinem Yanmaz'ın oğlu için 30 bin TL nafaka talebiyle açtığı davada mahkemenin kararlaştırdığı 3 bin 500 TL "tedbir nafakasını" fazla bularak indirilmesini talep etmişti. 

Hamzaoğlu, bir dönem Bursaspor'u da çalıştırmıştı.

Evlilik dışı ilişki skandalı Hamzaoğlu Bursa'da görev yaparken patlak vermişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.04 07:56 - Son Güncellenme: 2017.12.04 09:35 - HABER MERKEZİ
A