Hamzaoğlu, maç sonrası açıklamalarda bulundu

Hamzaoğlu, maç sonrası açıklamalarda bulundu

Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu Kayserispor maçının ardından yaptığı açıklamada "ilk yarı istediğimiz hiçbir şeyi yapamadık" dedi.

2016.04.22 22:45 - Son Güncellenme: 2016.04.22 22:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Hamzaoğlu, maç sonrası açıklamalarda bulundu
02:57 Hamzaoğlu Kayserispor maçı sonrası açıklamada bulundu

İLGİLİ VİDEO

Hamzaoğlu Kayserispor maçı sonrası açıklamada bulundu

01:40 Hakan Kutlu maç sonrası açıklamada bulundu

İLGİLİ VİDEO

Hakan Kutlu maç sonrası açıklamada bulundu

Hamzaoğlu, şu değerlendirmede bulundu: "Kayserispor'a ilk yarı yetti, ilk yarı istediğimiz hiçbir şeyi yapamadık, mücadele edemedik, direnç gösteremedik, top yapamadık, pozisyon üretemedik, kısacası hiçbir şey yapamadık ilk yarı, rakibimizin de çok kolay gol atmasına olanak tanıdık, son dakikalarda gelen gol ile belki biraz umutlandık ama ikinci yarıda yine oyunu çevirecek baskıyı kuramadık pozisyonlar üretemedik. Kadromuz sakatlıklardan ötürü sürekli değişti, bir istikrar yakalamadık, beklediğimizi maçlarda bulamadık. Beşiktaş maçından sonra sanki UEFA hedefinden biraz uzaklaşmış gibi olduk. Aslında biz o hedefi kovalıyorduk ancak uzaklaşmış gibi olduk. O yüzden de maçta istenilen tempoyu koyamıyoruz ortaya. Kayserispor'u tebrik ediyorum. Bizimde önümüzde Galatasaray maçı var bizde ona hazırlanacağız"  

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.22 22:45 - Son Güncellenme: 2016.04.22 22:48 - HABER MERKEZİ
A