Halka fidan dağıttılar
Bozkurt Orman İşletme Müdürlüğü ilçede yaşayan vatandaşlara ücretsiz fidan dağıttı.
2013.04.22 21:46 - Son Güncellenme: 2013.04.22 21:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
Fidan dağıtımı Bozkurt Orman İşletme Müdürlüğünün bahçesinde gerçekleştirildi. Yaklaşık olarak 400 akasya,450 ıhlamur ve 300 civarıdan söğüt ağacı dağıtıldı.Arıcılar Birliği İlçe Başkanı Ahmet Şentürk; Orman İşletme Müdürlüğü daima vatandaşlarımızı sevindirdiği gibi arıcılara da büyük bir jest yaptı dağıttığı fidanlar sayesinde arılarımız daha güzel çiçeklerden polen alacaklar daha iyi gelişecekler " dedi.