Ha geldi ha gelecek

Ha geldi ha gelecek

TÜRKİYE GSM pazarına gireceğini 2010'dan beri açıklayan Virgin Telecom, bu yıl da bu 'geleneğini' bozmadı.

2014.01.28 08:26 - Son Güncellenme: 2014.01.28 08:26 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Ha geldi ha gelecek

 

 

Virgin Telecom'un patronu Richard Branson, Davos'ta 12 ay içinde Türkiye pazarına gireceğini söyledi. Branson'un, önceki yıllarda, GSM operatörleri ile görüştüğü biliniyor. Özellikle genç nüfusu ile tüm dünya devlerinin yakından ilgilendiği Türkiye mobil pazarı, zorlu rekabet şartlarıyla da adından söz ettiriyor. 2023 vizyonu çerçevesinde 160 milyar dolarlık büyüklüğü ulaşması beklenen sektörün temsilcileri, yaptıkları büyük yatırmlarla da dikkat çekiyorlar. 

DÖRT YILDIR DÜŞÜNÜYOR

Tüm bu gelişmeler Türkiye'de faaliyet göstermeyen şirketlerin de iştahını kabartıyor. Bunlardan  birisi de Virgin Telecom. 2010 yılından itibaren Türkiye pazarıyla ilgilendiğini açıklayan şirket, sanal mobil ağ operatörlüğü (MVNO) için Türkiye'den bazı şirketlerle görüştüğü açıklanmıştı. Geçen yıllarda Türkiye'den iki operatörle görüşen ancak bir karara varmayan Virgin Telecom'un nasıl bir yol izleyeceği merak konusu oldu.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2014.01.28 08:26 - Son Güncellenme: 2014.01.28 08:26 - HABER MERKEZİ
A